Saturday, October 26, 2013

Το Αλφάβητο ενος καλού οδηγού (μέρος α')

ΑΠΟΣΤΑΣΗ  ασφαλείας από προπορευόμενο όχημα θεωρώ εκείνη στην οποία δύναμαι να ακινητοποιήσω το όχημα μου σε περίπτωση κινδύνου , χωρίς να προκαλέσω ατύχημα.

ΒΑΣΗ      ομαλής κυκλοφορίας σημαίνει γνώση των διατάξεων του κώδικα οδικής κυκλοφορίας.

ΓΕΝΙΚΟ    κανόνα κατά την οδήγηση έχω την προσοχή και την ευγένεια μου έναντι των άλλων οδηγών.


ΔΥΣΤΗΧΗΜΑΤΑ  αποφεύγονται , αν ο οδηγός είναι προσεκτικός και ευγενής.

ΕΛΙΓΜΟΙ   αποτελούν την κύρια αιτία των δυστυχημάτων ή την αντικανονική ανακοπή της πορείας του οχήματος που κινείται κατ` ευθεία.

ΖΗΜΙΑ     οποιαδήποτε και αν κάνω , πρέπει να ειδοποιήσω την Τροχαία και να βοηθήσω τα θύματα μου.

ΗΣΥΧΙΑ    και ανάπαυση είναι δύο λέξεις που πρέπει να γίνουν συνείδηση μου, ώστε να σέβομαι τους άλλους όπως θα ήθελα να με σέβονται και αυτοί.  

ΘΟΡΥΒΟΙ   και κορναρίσματα πρέπει να αποφεύγονται , διότι και τους πεζούς ξαφνιάζουν και τους άλλους ενοχλούν.

ΙΚΑΝΟΣ    οδηγός δεν είναι ο δεξιοτέχνης του βολάν , αλλά ένας έμπειρος ο οποίος ποτέ ή σπανίως υποπίπτει σε παραβάσεις.

ΚΥΚΛΟΦΟΡΩΝ  με αυτοκίνητο μεταξύ των πεζών , πρέπει να προσέχω και να σταματώ όταν βρεθώ μπροστά σε έναν αναποφάσιστο πεζό.

ΛΑΘΟΣ     στη χρήση ενός οργάνου ή εξαρτήματος του αυτοκινήτου μου,μπορεί να έχει καταστρεπτικές συνέπειες για μένα και για τους άλλους.

ΜΕΘΗ      κατά την οδήγηση σημαίνει εισητήριο για το Νοσοκομείο αν όχι το Νεκροτομείο.

No comments:

Post a Comment